keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Pitching ja Canvas

Päivän aiheena oli markkinointistrategia, markkinoinnin kilpailukeinot ja digitaalinen markkinointi. Näiden lisäksi esiteltiin ryhmien tekemät canvas mallit ja vieraileva tähti Arttu kävi esittelemässä aihetta: Pitching.

Pitchingistä opimme että jokainen tekee tätä päivätyönsä ohella huomaamattomasti. Tällä tarkoitetaan esimerkiksi ehdotusten tekemistä, kuten konttoriin tarvitaan lisää piuhoja tai vaikka uudet matot. Pitchingissä myydään, esitellään, ehdotetaan ja pyydetään. Esittelet: mitä tarvitset? Miksi tarvitset? Mitä hyötyä siitä on? Pyydät sen toteuttamista.  Tämän  tilanteen tulisi kestää noin 30s-5min.

Saimme yllätys tehtäväksi pitchata yrityksemme. Kerroimme Munchimportin parhaat puolet ja mitä teemme. Saimme kerrottua tarpeelliset tiedot hyvin ja saimme myönteisen vastaanoton (onnistuimme!).

Tämän jälkeen esittelimme canvas mallimme, jonka teimme yhdessä maanantaina.
Tunnista opimme paljon Munchimportista, koska jouduímme miettimään vahvuuksiamme. Mainittakoon niistä esimerkiksi, että olemme eksoottinen vaihtoehto suurille yrityksille ja meillä on makuja joita ei muilla ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti